Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2007

we’re a happy family

Ουκ ολίγες φορές, από το μικρόφωνο της εκπομπής, έχω κριτικάρει ό,τι και όσους (με την πραχτική τους και με τις ενέργειές τους) με εξοργίζουν και με/μας προκαλούν και μας υποτιμούν oλοφάνερα. ΔημΙοσΧιογράφους και ψευτοεκπομπατζήδες τής συμφοράς, την ΕΡΤ3 και την ΕΡΤ ΑΕ, πρόσωπα και πράΓΚματα, της ημιβλακειότητάζ μου μη εξαιρουμένης ασούμε. Όταν συμβαίνει αυτό, δηλαδής να βγάζω στη φόρα δΓιάφορες εξώφθαλμες παπαρΓιές, τότες φίλες και φίλοι εμπιστοσύνης (ανεξάρτητα από το αν συμμερίζονται τις απόψειζ μου και τα επιχειρήματά μου), ημιξινίζουν τα μούτρα τους, και -με τη σειρά τους- κριτικάρουν τη στάση μου: ήσουν σκληρός, εμφανίζεσαι αδέκαστος... καιταλοιπά. Εννοείται ότι την οδυνηρότερη κριτική-στην-οδυνηρή-κριτική μου την ασκώ εγώ στον εαυτό μου: πώς την είδες, ρε χαμένε; πΧοιος σε δΓιόρισε τιμητή των πάντων;
Απείρως περισσότερες φορές, τα ‘δΓιαμάντΓια’ έχουν συνταχτεί με πρωτοβουλίες. Και έχουν (ενίοτε μόνα τους στά μίντΓια) υποστηρίξει κινήσεις, με θέρμη που δεν κρύβεται, και μεθοδικά. Η πλάκα είναι (γκαμώ τις εκφράσεις, αθάνατη!) ότι, σε αυτές τις περιπτώσεις, ελάχιστοι (έως μηδενικοί) συνακροατές το επισημαίνουν. Ακόμα και για να δηλώσουν την αντίθεσή τους στην προσπάθΧεια, που η εκπομπή προβάλλει.
Ολόψυχα και ολόθερμα, στεκόμαστε αλληλέγγυοι στο Silver Dollar και στον Γιάννη Βραχνό, που έπραξε ό,τι δεν έχει πράξει η ΕΡΤ3 και ο Δήμος Θεσσαλονίκης: Συγκέντρωσε σε μια συλλογή την αφρόκρεμα νέων και λιγότερων νέων ροκενρόλ συγκροτηΓμάτων από τη Θεσσαλονίκη. Η συλλογή δεν αποσκοπεί σε εμπορικά κέρδη, είναι περΓιοριζμένης κοπής, δΓιατίθεται δωρεάν, λέγεται STARS OF A HAPPY FAMILY VOLUME 01, και θα παρουσΧιαστεί με όλη τη δέουσα ροκενρολοπρέπΧεια στο Silver Dollar, που βρίσκεται (εδώ και 11 συναπτά έτη!) στην Εθνικής Αμύνης 19, την Παρασκεβή, 28Σεπτεμβρίου2007, μετά τις 10 το βράδυ, όπως φαίνεται και στο σχετικό φλαϊεράκι. Όσοι δεν προλάβουν να αποχτήσουν το ΨΔ μπορούν τουλάχιστον να το χαίρονται ον έαρ.
Την ντιζαϊνική επιμέλεια του πρότζεκτ, όπως και πολλών άλλων ντολαρίσΧιων και μη, πιστώνεται μια από τις πΧιο στιλάτες περσόνες, που βαδίζει στουζ δρόμους τής Σαλόνικας. Check him here: http://www.myspace.com/karriewhite. Αnd be there.

Γιάννης Σημαντήρας

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

..Βγάζεις και κάποιο παράπονο ή μου φαίνεται?Αδίκως!

DIAMONDS are shining..SILVER dollar shines too.So keep on brightening our life as you always do.

DIAMONDS are precious and SILVER dollar's collection consists of songs-small treasures!
Κοινώς είστε,both of you,πολύτιμοι!