Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2006

Fuck Romeo! Juliette was here: Juliette and the Licks, Saturday-Nov25, MYLOS Apothiki, Thessaloniki, Greece

(Juliette: Mαλακία έκανα που δεν πήρα τα αθλητικά μου μαζί μου! Αυτές οι ψηλοτάκουνες μπότες με πέθαναν! Να ρωτήσω καμιά κυρία από το ακροατήρΓιο μήπως φοράει τίποτα σταράκια στο νούμερό μου;)
τα ιερά λάφυρα της σθεναρής μάχης: το playlicks και η μπαγκέτα. το χαρτί φυλάσσεται σε ειδική θυρίδα τραπέζης, και ανήκει στον ΓΣ. το ματσούκι το άρπαξε η φένια. αζ μας πει η ίδΓια πού το φυλάσσει (χαζή είναι να το μαρτυρήσει;)

stay connected: more to come, soon.

< μέχρι να δεήσω να ποστάρω καμιά αράδα, τσεκάρετε παρακαλώ την μπλόγκα τού Νάσου Α-β-γ-δ-αρμάνη: nasosa.blogspot.com >

Nάσο, πόσταρε, χρυσό μου παιδί, και το αυτόγραφο... 'Αντε, να σε χαιρόμαστε, καμάρι μου...

Νάσος Α-β-Γ-δ και λοιπά: Ε, μα αν είναι να με χαιρόσαστε και να μου απευθύνεστε με τέτΧοια γλυκά και τόσο τρυφερά λογάκια που με πράττουν αυτοστιγμεί να κοκκινίζω (αν και μάλλον ορθότερα θα ήταν αν έλεγα να πορτοκαλίζω...), τότες να σπεύσω!

Ορίστε λοιπόν η αυτογράφα:

Και αφού τα λόγια σου ήταν τόσο μα τόόόόσο τρυφερά και με πΧιάνεις στΗν φιλότιμο, να ποστάρω και την φώτο της Φένιας Γκουντούλα που τεκμηριώνει την ιστορική συνάντηση με την Juliette έξω από τΗν Μύλο, κατά την οποία υπόγραψε τΗν σιντή σου. Έπειταf ακολουθεί η απομαγνητοφωνήση που έπραξα της εκτενής κουβέντας σας.

ΓΣ: -Juliettάκι!..
JL:-?..
ΓΣ:-Juliettάκι μου, ο John είμαι!
JL:-Okey.
ΓΣ:-Τι οkey Juliettάρα μου; Ο John σου λέω είμαι, δεν με θυμάσαι;
JL:-...
ΓΣ:-O John βρε Juliette μου, δε με θυμάσαι; Που σου 'πραξα ‘χτές ερώτηση στην συνέντευξη τύπου...
JL:-...
ΓΣ:-Την ερώτηση για το πως άλλαξε το ροκ ’εν ρολ την προσωπικότητά σου...

JL:
-?..
ΓΣ:-Να, πάτα πάνω στην λέξη
ερώτηση για να θυμηθείς.
JL:
-...
ΓΣ:-Χμ
... I’m one of your MySpace friends.
JL: -Ha, ha, ha...
ΓΣ:-(Άντε πάλι...) Καλό έ; Θα μου υπογράψεις το νέο σου cd;
JL:-Okey.
ΓΣ:-Τερτουλιάνε τράβα, τράβα το!..

Τι να σου πω, Νάσε μου, δεν ήξερα ότι είχαμε και παπαράτσι (τη Φένια). Aλλιώς, θα είχα βάλει (αν μύτη άλλο), τα καλά μου. Δεν σχολιάζω τα κοκκινάδΓια σου. Θα πω μόνον ότι ο δΓιάλογος που παραθέτεις, είναι πέρα για πέρα... α(βγδ)ληθινός. Για να κόψω τη μαλακία τώρα (σοβαρεύω): ο χοντροπαπάρας αποπίσω της στο φωτό τής Φένιας Gudul (από το ‘Zumbul’ των Kultur Shock), μάνατζέρ της ή κάτι παρεμφερές, όλο αγριάδα και αυστηρόητα πουλούσε ο σκατομαλάκας, ο αχώνευτος. Βρετανός, εικάζω. Τι περιμένεις;

Και γιατί η Juliette δείχνει τόσο τρομαγμένη, καθώς την προσεγγίζω στη φωτό, έξω από την είσοδο τήζ ΜΥΛΟΥ; Πάντως, εγώ με θυμάμαι να της λέω, στο ενσταντανέ, που κρέμασες στην μπλόγκα μας: You should come back, Juliette, και εκείνη να απαντάει: We will come back.

Ωραία έκπληξη, αδερφέ. Thanks και σε σένα, και στην Gudul. Kαι εις κατώτερα.

<ΠΧοια κυρία εικονίζεται πίσω μου;>

<Λαμπρά. Έξοχα. Το κάναμε το paoidgia.blogspot.com επιφάνεια εργασίας. Ακόμα δεν γράψαμε ολοκληρωμένη ανταπόκριση, και βγάλαμε στη φόρα ένα σωρό παραλειπόμενα... και σημειώσεις επί σημειώσεων... ΠαραδημΙοσΧιογραφία, δικέ μου.>

φωτά: Νάσος Αβδαρμάνης (το φωτό, τα φωτά), Σίμος Καραγαβριηλίδης (simeon@thetruth.com), Φένια Γκουντούλα (ή σκέτο Goudoul).

γραφτά (μένουν): Γιάννης Σημαντήρας, Νάσος Α-β-Γ-δουλιάνης.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εεε...συγγνώμη, Juliettάκι σου φαίνεται εσένα στη φωτογραφία που βαλες;;;

Ανώνυμος είπε...

- E, πες του τα, Φένια! Δεν σας είπα κι εγώ χτες; Αυτή μπορεί να μην έχει περίοδο! Η να έχει καμιά στάλα αίμα το πολύ. Αντρογυναίκα. Από τις πΧιο θελκτικές. Πώς να αντέξει τόσο ξύλο ο Μπραντ Πιτ;

ΓΣ

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Juliettάκι, Juliettάκι Φένια μου.
Μην τρως βιτρίνα! Στην πραγματικό'ητα (πραγματικά), κατά βάθος είναι ευαίσθητη και συναισθηματικά άκρως ευάλωτη.

Ζπάει με την καρδΓιά ενός μαρουλιού...

Ανώνυμος είπε...

Το χεράκι εκείνο στο γονατάκι της,αντρικό μου φαίνεται, σε ποιόν ανήκει?Μήπως Νάσο είναι δικό σου στην προσπάθεία σου να την κρατήσεις σταθερή για να γίνει η δουλειά σου?Σαν να της λες"Κάτσε βρε κοπέλα μου καλή να σε πχιάσω ν α σε φωτογραφήσω ένα λεπτάκι ασούμε".Πάντως μπράβο σου!Όπως και να χει τα κατάφερες περίφημα.Περιμένουμε και άλλες και κείμενο από Τζον.

Ανώνυμος είπε...

Στάθηκα μπροστά της
Άγγιξα το ιδρωμένο,μυώδες μπράτσο της
Χάιδεψα την kinky μπότα της
Προσκυνώ
Την έχω ημισαρκερωτευτεί

Τη JULIETTARA

Ανώνυμος είπε...

Ε, καλά. Περί ορέξεος...

Ρε συ Νάσο, Σε πόσοοο...βάθος, δηλαδή; Γιατί εγώ δεν είδα να χει καν βάθος. Τελείως φλατ είν` η γυναίκα.

Πάντως, από φωνή κι από κίνηση (αν εξαιρέσουμε την κίνηση ποπάϋ μετά το σπανάκι) κι από αίσθηση ρυθμού, ήταν ΓΜΤ!!! Μου άρεσε πάρα πολύ κι ας λέω δΓιάφορα.

Αλλά οι licks...

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Αμάν πχια! Εσείς τα ισοπεδώσατε όλα πΧια! (Και Φένια σε παρακαλώ, εδώ μην πράξεις κανά εξυπνακίζον λαγοπαίξιμο μετάξύ ισοπέδωσης και φλατ... Εντάξει της κοπέλας ίσως της λείπουν μερικές καμπύλες, ε και;)

Μα έπρεπε να κοιτάξεις καλύτερα για να δεις όλα αυτά που σου λέω.
Και από την άλλη όλα αυτά που σου λέω επιβεβαιώνονται και απο το γεγονός των τόσων βασανιΖμένων ρόλων που η καημένη έχει παίξει στοΝ σινεμά.
Όλο κάτι αντιδραστικά τσαμπουκαλεμένα κορίτσΧια τα οποία βίωσαν μΓια τραυματιΖμένη παιδική ηλικία, αφήνοντας σχεδόν πάντα σαφέστατα υπονοούμενα ότι πρόκειται για θύματα οικογενΙακού βιαΖμού.
Ή κάτι ρόλους κοριτσΧιών με έντονα ψυχολογικά προβλήματα αλλά που όμως χαρακτήριζονται πάντα από μΓια ξεκάθαρη -αν και αλλοτριωμένη από τα χτυπήματα της ζωής- κρυμμένη ευαισθησία.
(Κλαψ, σνιφ! Συγκινήθηκα π' ανάθαμέ σε...)

Ε, δεν γίνεται, όλο και κάποια δόση αλήθειας θα έχουν. Όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρουν οι εργολάβοι ταινιών...

Ευαίσθητο κόριτσι που σου λέω Φένια είναι η Juliettάρα μας!
Το Juliettάκι μας...

Αλλά όμως που να τα δεις όλα αυτά που σου λέω; Εσύ καθ' όλη την δΓιάρκεια του γκιγκ μόνο Licks έβλεπες. (Καλά δεν το συζητάμε όταν έβγαλαν τα παλικάρια τα ιδρωμένα μπλουζάκΧια τους και πουκαμισάκια τους στο encore...)
Ή για να μην μιλήσω για το τι φωτογραφίες τράβηξες...
(Zpi για πες που ξέρεις και εσύ...)


Άσχετο ΥΓ:
Λέτε όσοι σήμερα πλερώσαν το ευτeλές ποσό τον 50 ευρών στο Principal για να δουν κάποιον Morrisey (με ένα s είναι αυτός) να την πατήσαν κανονικά και να τους βγήκε κάποιος άγνωστος στην σκηνή;
Να την πατήσαν δηλαδή σαν κάτι ιμιτασιόν Adidas;..
(Τα δικά μου αγαπημένα μΓα που τα λέμε πάντως είναι τα Adipas.)

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει βρε τερουλιάνο. Μην το κουράζεις άλλο. Είπαμε, στην τελική, μου άρεσε η κο κο κοπ "κοπέλα", τέλος πάντων.

Όσο για την μπακέτα μου, το λάφυρό μου, εκεί που φυλασσεται δεν μπορείτε να το βρείτε. Είναι όμως ασφαλές.

Τι να σου πράξω βρε Σημάν! Αν είχες την μπακέτα της Linda Pitmon ασούμε, τις ανταλλάσσαμε ευχαρίστως. Αλλά μάλλον τότε δεν θα ήθελες εσύ.

mystery falls down είπε...

Βαριέμαι να περιμένω! Με τέτοια καθυστέρηση μόνο με μία εξαιρετική ανταπόκριση θα μας αποζημιώσετε!

ΥΓ. Φρονώ ότι δύσκολα θα συμβεί αυτό! Όχι γιατί δεν είστε ικανοί γραφΓιάδες αλλά επειδή το θέαμα ήταν φτωχό! Χα χα!

Ανώνυμος είπε...

τι εννοείς, μούχλα, λέγοντας "φτωχό θέαμα"; ότι δεν έβγαλε το σουτΧιέν της επί σκηνής; ότι είχε μικρό βυζί; ότι κακιτεχνικά στάθηκε πενιχρή και ανεπαρκής; έτοιμος είμαι να αρπάξω, αν εννοείς το τελευταίο!

ΓΣ

Ανώνυμος είπε...

χα,χα!Υπέροχος ο δγιάλογος Σημάν και Τζουλιέτ μετά το λάιβ!Αφού έγινε η δουλίτσα της μετά..δεν σας ξέρω δεν σας είδα ή όπως λέει το γνωστό άζμα"Δεν άκουσα?Πώς είπατε?Ορίστε?Συγνώμη κύργιε,ποιός είστε?"

ΥΓ.είδαμε έναν Morrisey με τα προσόντα του Morrissey

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩ ...
Ρε παιδιά τι πράγμα ήταν αυτό.

Μετά από το αρχικό σοκ ...
ήρθαν πολλά ακόμη.

ΜΑΤΙΕΣ
- Ριπές κατά του ανδρικού φύλλου από όλες τις στάσεις.
- Ε Μανολιό, κωλόνουν ωρέ τα παληκάρια... αν κωλόνουν λέει...
- Να σπάσω τα τύμπανά μου, να τα κάνω ψιλοκομμένα, να τα φτιάξω σούπα.
- Αντί νερού, θα βάλω ιδρώτα στην σούπα γιατί μ' αρέσουν τ' αλμυρά, ποτάμια ιδρώτα στην σκηνή.
- Τέρμα RΟCΚ, είπε μία φίλη, τοποθετόντας τους στο μουσικό φάσμα, και συμπληρώνω: Θα κατέβει κανείς;
- Και οι μουσικοί καλοί αλλά η Juliette έδωσε ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.
- Τα παιδιά από το φεστιβάλ, είδαν το RΟCΚ Θέατρο. Εξ αυτού η παγωμάρα-σάρα.
- Δεν χειροκροτείς και σε αυτό το LIVE; φίλε, έχεις πρόβλημα.
- Ποιοί παίζουν μετά; οι... ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙΠΟΤΑ.
- Φάρος ενέργειας η μπάντα... ΚΒΑΖΑΡ ασ ούμε . Πάρε κόσμε.
- Από τις καλύτερες μουσικές βραδιές που έχω παρακολουθήσει,ίσως η καλύτερη.
- Λαμπρό παράδειγμα... προς όλους τους ενδαφερόμενους.
- Μόνο 20 ευρώ... πολύ λίγα για όσα πήραμε, τζάμπα πράμα. Ξαναπάρε κόσμε.
-Κάποιος, ονόματα δεν λέμε... ασ ούμε... της ΧΑΙΔΕΥΕ τα οπίσθια,στο ground surfing.

ΑΝΤΕ
Καληνύχτα μαλάκα
η ζωή έχει πλάκα
είναι κάτι σαν....

Tertuliano Máximo Afonso είπε...

Πες τα βρε Boooobiiis! Απίστευτη συναυλΓιανή ροκν εν' ρολ ενέργεια!!! (Ναι, ναι, χώσε θαυμαστικά χασάπη!!!) Και η Juliette ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ (δεν "θα λέγαμε", "λέμε" με απόλυτο σθένος) μοναδική πάνω στην σκηνή!!! (Πάρε κι άλλα θαυμαστικά να 'χεις!)

Άντε βρε κυρ-Σημαντήρ, πόσταρε επιτέλους αυτήν την αναθεματιΖμένη ανταπόκριση! Να αναρτήσουμε και τα βίδεα από το λάιβ.
Έτσι μόνο και μόνο για να τα τρίψουμε στην ιντερνετική μούρη αυτουνού του παλιοπροβοκάτορα ημιαδερφού και αληταρά σημαντηρισία, του... "πως τον λένε;.." (που θα έλεγε και ο Μπασλάμ) α, το βρήκα, ημιΜουχλαλούλουδα!
Τον άτιμο π' αναθεμά τον...