Καλοκαίρι 2006, Θέατρο Συκεών. Τα Μωρά στη ΦωτΧιά με ανανεωμένη σύνθεση δείχνουν να βρίσκονται στην ωριμότερη φάση των ζωντανών τους εμφανίσεων. Το νέο σχήμα και η παραγωγή της συναυλίας υπόσχονταν πολλά πριν από το live τα οποία τελικά δεν μας διέψευσαν καθόλου. Τουναντίον μάλιστα. Δυστυχώς όμως η προσέλευση του κοινού –θες γιατί η μόλις προηγούμενη εμφάνιση στο Μύλο ήταν πολύ πρόσφατη, θες επειδή ήταν μέσα στο κατακαλόκαιρο που ο περισσότερος κόσμος είναι διακοπές- ήταν αρκετά μικρή γεγονός που ήταν κρίμα αφού το μουσικό αποτέλεσμα (με τα νέα μέλη και την υψηλού επιπέδου παραγωγή) ήταν εξαιρετικό.
Τα λόγια του Σαλβαδόρ αποτυπώνουν ακριβώς το γεγονός αυτό: "Πριν 11 χρόνια παίξαμε στον ίδιο χώρο σε ένα κατάμεστο θέατρο σε μια συναυλία που όμως εμείς ίσως δεν είχαμε δώσει και το καλύτερο μας εαυτό. Όλα είχαν πάει καλά με το κοσμό, όχι όμως και με εμάς. Σήμερα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο..."
Ξεκινώντας από την σύνθεση του συγκροτήματος ήταν η πρώτη φορά που εμφανίστηκε το νέο σχήμα με δύο κιθάρες επί σκηνής (με μόνη εξαίρεση πέρισυ στην Φεστιβαλάρδα* -τα κρέντιτς για την λέξη στη Φένια-) με τον γνωστό κιθαρίστα Σταύρο Ρωσσόπουλο και τον Γιώργο Βασίλα ο οποίος παίζει τις κιθάρες στο τελευταίο cd των Μωρών.
Οι δύο κιθάρες έδωσαν νέο χρώμα και δύναμη στα τραγούδια. Το παίξιμο και η μουσική κλάση του Ρωσσόπουλου πρόσθεσε ένα μελωδικό τόνο σε αυτά και αφήσε πολλές θετικές υποσχέσεις για το μέλλον μιας και περισσότερα φαίνεται ότι θα φανούν στις επόμενες συναυλίες μετά από ένα καλύτερο ζύμωμα με το συγκρότημα. Πολύ θετικές εντυπώσεις όμως κέρδισε ο Γιώργος Βασίλας όπου τα γεμίσματα της κιθάρας του έδωσαν ξεχωριστό όγκο στον ήχο των τραγουδιών.
(Γεγονός πάντως είναι πως σε αρκετούς αδαμαντιστές η παρουσία του Κώστα Πουλή έλειψε αρκετά αφού έχουμε έναν επιπρόσθετο λόγο να είμαστε συναισθηματικά δεμένοι μαζί του για το γεγονός ήταν ο κιθαρίστας στην ιστορική πρώτη ever unplugged συναυλία των ΜωρώνΣτηΦωτΧιά η οποία έλαβε χώρα στΑ στούντιΑ του 102fm και στα ‘δΓιαμάντΓια’ την Παρασκευή 8 Απριλίου 2005.)
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ήχος της συναυλίας, με μια εξαίρεση ένα μικρό μπούκωμα στα μπάσα των ντραμς (Δημήτρης Ζήκας), ήταν πάρα πολύ καλός, τα πλήκτρα του Ηλία Πετρίδη όπως το μπάσο του Βαγγέλη Νοτόπουλου και η φωνή του Σαλβαδόρ να ακούγονται εξαιρετικά με αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τις κιθάρες, τα τραγούδια να ακούγονται ηχητικά πολύ φρέσκα.
Πολύ αρνητικό όμως ήταν το στήσιμο του συγκροτήματος πάνω στην πολύ μεγάλη σκηνή, αφήνοντας μεγάλα και άσκοπα κενά μεταξύ των μελών του συγκροτήματος προκαλώντας έτσι μια αρκετά ψυχρή οπτική εντύπωση. Ντραμς, μπάσο και πλήκτρα χαμένα στο βάθος, μπροστά αριστερά και δεξιά σε μεγάλη απόσταση μεταξύ τους οι δυο κιθάρες και ο Σαλβαδόρ μόνος μπροστά σε έναν τεράστιο κενό χώρο.
Ένα ακόμη αρνητικό ήταν και η αρκετά μικρή διάρκεια της συναυλίας που ενώ είχε δώθει στο συγκρότημα χρονικό περιθώριο να παίξει ως τις 12:00 (το οποίο όπως γνωρίζουμε πολλές φορές σημαίνει και κάτι παραπάνω) δώθηκε ‘εντολή’(καταγγελία από ‘ευαίσθητο’ περίοικο να εικάσουμε;..) η συναυλία να σταματήσει λίγο μετά τις 11:30.
Ναπούμε ασούμε επίσης ότι η συναυλία ηχογραφήθηκε και βιντοσκοπήθηκε με σκοπό τον ερχόμενο χειμώνα να κυκλοφορήσει διπλό live cd/dvd των Μωρών στη ΦωτΧιά από την “Baby records”.
Συνολικά όμως παρά τα όποια αρνητικά, το μεγάλο θετικό της συναυλίας -που εν τέλει είναι και το πιο σημαντικό- ήταν ότι το μουσικό αποτέλεσμα ήταν πολύ ικανοποιητικό πράγμα το οποίο καθιστά τη νέα αναζωογονημένη φάση του συγκροτήματος αρκετά ελπιδοφόρα. Θα τα πούμε και στο μέλλον σύντομα!
Ημικειμενοφωτοανταπόκριση: Nasus Tertulianus Avdarmanus*
* Τα κρέντιτς στον Ζπάη
5 σχόλια:
Άργησες, βρε!
Το «Θα τα πούμε και στο μέλλον», που λες, ήρθε κιόλας. Σήμερα τα Μωρά ξαναεμφανίζονται στο Νεστόριο.
Κάλλιο αργά παρά ποτέ, όμως.
Σε συγχωρούμε, γιατί οι φωτογραφίες σου είναι και πάλι κάΚιστες!
ΜπΓάβο φωτογράφε!
Αν και ίσως οι υπόλοιπες είναι πΧιο καΚιτεχνικακές, εγώ την 2η θα την ήθελα αφίσα στο δωμάτιό μου.
Η 6η επίσης, με πάει αλλού. Αν δεν ήμουν εκεί αυτοπροσώπως, θα νόμιζα πως η συναυλία έγινε σε καμιά ταράτσα. Τέλεια δεν θα ΄τανε;
Στην τελευταία, η μορφή που φαίνεται πίσω και πάνω δεξιά απ` τον Σαλβαδόρ, είναι ο άγγελος ή το φάντασμά του;-)
Όσο για την 1η, ξέρω τι πας να πράξεις, πονηρέ, αλλά εγώ ξέρω τι είναι!
ΥΓ: Καλέ, γιατί λέτε συνέχεια «Ήταν η 1η φορά που το συγκρότημα εμφανίζεται με 2 κιθάρες, με εξαίρεση το Φεστιβάλ του Άρδα»; Τι θα πει εξαίρεση; Αφού ξαναεμφανίστηκε, είτε εδώ είτε αλλού, ήταν η 2η φορά. Απλά, με άλλη σύνθεση. Άλλωστε, και στην Φεστιβαλάρδα (παρακακώ να μου δοθούν τα πνευματικά δικαιώματα για την λεξιπλασία!!!) η συναυλία ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!
Ελπίζω πως και σήμερα θα είναι έτσι ακριβώς!
Μάκια!
ΝεστόρΓιο ε; Πώπω, έχει περάσει μια δεκαετία από την τελευταία φορά που πήγα.
Θυμάμαι στις αρχές του '90 που πηγαίναμε κάθε χρόνο και το γεγονός ότι τότε ένα 'υπαίθριο φεστιβάλ' ήταν κάτι πολύ πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα. Τώρα κάθε περιφεριακός δήμος που σέβεται τον εαυτό του διοργανώνει και από ένα -και εδώ που τα λέμε καλά κάνει-.
Να πάμε;..
Σχετικά με την "1η φορά ή την 2η φορά" εχεις δίκιο. Λες να το δΓιορθώσω; Μπα λέω να αφήσω έτσι μετέωρο αυτό το ημιλάθος μας...
Συμπλήρωσα όμως τα κρέντιτς στη λέξη "Φεστιβαλάρδα" η οποία είναι κορυφαία!
(Μια που λέμε για κρέντιτς θα πρέπει να αναζητήσω για να αποδώσω τα κρέντιτς μια ξανθιά κορασίδα η οποία καθόταν στα αριστερά της σκηνής δίπλα στον κόκκινο προβολέα, αφού τα μαλλιά της στην πρώτη φώτο έπαιξαν το ρόλο της φωτΧιάς.)
Νάσε,ορθώς πράξατε και γράπσατε τούτη την αξιοδγιάβαστη ανταπόκριση.Αν και με κάπχοια καθυστέρηση,ευτυχώς όχι εγκυμοσύνης,ήρτε η περίοδος που στρωθήκατε και την γράπσατε χωρίς καμιά -υστέρηση.Όντως ο ήχος άπσογος,μα λίγοι οιτυχεροί που τον απόλαυσαν.Νεστόργιο?Πήγατε τσακαλάκχια?Πώς ήταν?
ΥΓ.Μαλλιά στην πρώτη φώτο?Έκτός από φλόγα κάτι σε κουρτίνα θεάτρου μου μοιάζει!
This is very interesting site... Lexus sc300 red Free free male impotence online miniature toy poodle return air filter grilles
I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! » »
Δημοσίευση σχολίου