Τετάρτη 31 Αυγούστου 2005

Μόλις Μ'όλης και ο Μορμόλης

Προειδοποίση: το κείμενο αυτό είναι γραμμένο εις την αδαμαντική. Αρκούν οι βασικές γνώσεις της διαλέκτου

-Ξέρετε κάτι; ΜΟΛΙΣ τώρα το σκέφτηκα!


Κρατήστε τον ενθουσιασμό που σκόρπισε το ΜΟΛΙΣ μόλις τώρα δγιότι σε τούτο δω το post θα σας μιλήξω για τις παγίδες που κρύβονται πίσω από το ΜΟΛΙΣ.
Το ΜΟΛΙΣ αν και μοιάζει να είναι άκακο είναι ιδγιαίτερα ύπουλο ως λέξη. Μπορεί να χρησιμοποιείται σε ορισμένες περιπτώσεις σκορπίζοντας ενθουσιασμό λόγω της νέας ανακάλυψης που προαναγγέλει, όπως είδαμε στο προηγούμενο παράδειγμα, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που δημιουργεί δυσάρεστα συναισθήματα σε αυτόν που το ακούει.

Το ΜΟΛΙΣ είναι τόσο ακριβές χρονικά που πολλές φορές γεμίζει τον ακροατή με άγχος. Πχ.
-Θα σου το στείλω ΜΟΛΙΣ φτάσω σπίτι.
Χωρίς να το συνειδητοποιεί ο ακροατής δέχεται ανεπαίσθητα ψυχολογική πίεση. Δε θα μου το στείλει σε λίγο, ούτε αργότερα, αλλά ΜΟΛΙΣ φτάσει σπίτι. Αν το έστελνε όταν φτάσει σπίτι δε θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Θα ξέραμε ότι κάπχοια στιγμή θα φτάσει ο συνομιλητής μας στο σπίτι και θα μας το στείλει. Αυτός όμως προτίμησε να το στείλει ΜΟΛΙΣ φτάσει σπίτι. Η ιδέα της μιας και μοναδικής στιγμής που αντιστοιχεί στο ΜΟΛΙΣ μας γεμίζει χωρίς λόγο με άγχος.

Σα να μη φτάνει όμως μόνον αυτό το ΜΟΛΙΣ μπορεί να δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερη δυσαρέσκεια στην περίπτωση που χρειαστεί να πράξει κάπχοια ενέργεια σε ακριβή χρονική στιγμή ο ίδγιος ο ακροατής. Πχ.
-Στείλτο μου ΜΟΛΙΣ φτάσεις σπίτι
Σε αυτήν την περίπτωση το ΜΟΛΙΣ, όπως αρέσκεται άλλωστε, συνοδεύεται από προστακτική. Ο ακροατής αυτή τη φορά δε νιώθει μόνον ασυναίσθητα το άγχος που δημιουργεί το ΜΟΛΙΣ από μόνο του, αλλά είναι πραγματικά επιφορτισμένος από ένα καθήκον, το όποιο πρέπει μάλιστα να εκτελεστεί σε δεδομένη χρονική στιγμή.

Ακόμη όμως και όταν το ΜΟΛΙΣ δε διοχετεύει τον ακροατή με άγχος, υπάρχει η πιθανότητα να τον περιγελάσει, κοροϊδεύοντας τον κατάμουτρα. Πχ
-Αντε ρε Γιάννη, σου έκανα 10 αναπάντητες κι εσύ με έγραψες κανονικά.
-Δε θα το πιστέψεις. ΜΟΛΙΣ σήκωσα το τηλέφωνο να σε πάρω
Πρόκειται για μια εξίσου συνηθισμένη χρήση του ΜΟΛΙΣ, το οποίο αναλαμβάνει τα βγάλει τα κάστανα από τη φωτχιά, το μόνο που καταφέρνει όμως είναι να δημιουργήσει στον ακροατή εκνευρισμό καθώς ο ίδγιος αντιλαμβάνεται εύκολα την κοροϊδία.

Κυκλοφορούν λοιπόν πολλών ειδών ΜΟΛΙΣ στην πχιάτσα γι αυτό και θεώρησα καθήκον μου μόλις συνέλλαβα την ιδέα να σας ενημερώσω φίλοι Αδαμαντιστές και μπλογκερς. Μην αφήνετε τους συνομιλητές σας να σας επιβάλλουν στενά χρονικά περιθώρια χρησιμοποιώντας το ΜΟΛΙΣ. Απαντήστε διπλωματικά λέγοντας τους ότι θα το πράξετε ΟΤΑΝ... Κι αν το ΜΟΛΙΣ που ακούσετε συνοδεύεται από κάπχοια φτηνή δικαιολογία, ε τότε δώστε τόπο στην οργή και αυτό το κακόμοιρο το ΜΟΛΙΣ μια λέξη είναι τι να πρωτοπράξει;

Δευτέρα 29 Αυγούστου 2005

δΓιαμαντοΤεστ

Μάθε 16+1 (ή 3+14, 9+8, (3x4):2+11...) Πολύτιμες Άχρηστες Πληροφορίες για τα΄δΓιαμάντΓια’


Ο ιδεολογικός τομέας των ‘δΓιαμαντΓιών’ έπειτα από τη θερινή ανάπαυλα και την εβδομάδα προσαρμογής επιστρέφει ανανεωμένος στα καθήκοντά του. Η κακίτερη αρχή έγινε από τον αδερφό Μαρκ και το peugeot πόνημά του και τον hyperάσωτο αδερφό Ζpi…; Zpy...; Zbi...; -κάπως έτσι τον Helen- με την φίλο-και φτερό-σοφικακή ‘Ατέρμονη Αναζήτησή’ του .


Στο πλάισιο της σταδιακής προσαρμογής, κρίνεται απαραίτητη η ενασχόληση των μελών με θέματα που κρίνονται ‘προσβάσιμα’ και ‘ελαφρά’, τα οποία όμως συνάμα θα διαμορφώνουν και θα ενισχύουν ημιυπόγεια το αγενές και ανορθόδοξο πνεύμα που υποστηρίζουν και επιβάλλουν οι αρχές της ΔΓιαμαντοσύνης.
Η δημιουργία του παρακάτω ‘δΓιαμαντοΤέστ’ δημιουργήθηκε με αυτές τις προδιαγραφές. Διασκεδάζει και (παρα)μορφώνει.
Το τεστ αυτό δεν θα μπορούσε επ’-σε τσάκωσα!-ουδενί να είχε τον τίτλο ‘Μάθε Πόσο Δγιαμαντιστής Είσαι’, για το λόγο της λανθασμένης ελιτίστικης εικόνας που αυτός θα προέβαλε. Αντιθέτως επιχειρείται να δωθεί η αφορμή σε νέα μέλη να μάθουν μερικές πολύτιμες άχρηστες πληροφορίες για τα ‘δΓιαμάντΓια, το Γιάννη Σημαντήρα και τα μέλη της ‘ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ.’.

*Όλες οι ερωτήσεις έχουν μία σωστή απάντηση, εκτός από μία που δεν έχει καμία σωστή, (αν και κάποια από αυτές ίσως και να αγγίζει την αλήθεια).


Ερωτήσεις:

1. - Ποια είναι η παρούσα ώρα που μεταδίδεται η εκπομπή που παρουσιάζει ο Γιάννης Σημαντήρας στον 102 Fm και ποιο το όνομα αυτής;

α.Την ώρα 19:00-20:00, ‘ΔγιαμάντΓια.’
β. Τις ώρες 22:00-00:00, ‘ΔγιαμάντΓια.’
γ.
.Τις ώρες 22:00-00:00, ‘Με του βοριά τα κύματα’.


2. - Από που πήρε το όνομά του ο ‘Δράκος Της Κοιλιάς’, επίτημο μέλος της αδερφότητας των δΓιαμαντΓιών;

α. Από την προσφιλή του συνήθεια, να δαγκώνει το καλοκαίρι τις ακάλυπτες κοιλιές των κοριτσιών στο δρόμο.
β.
Από τους κατα συρροήν βιασμούς γυναικών που έχει διαπράξει, στις απόμερες περιοχές του ορεινού χωριού Κοιλιά (γειτονικό της Μοιλιάς, στο νομό Γρεβενών), απ’ όπου και κατάγεται.
γ.
Από σχολικό παρατσούκλι, το οποίο προήρθε από την απάντηση που έδωσε στην ερώτηση του δασκάλου του ‘Ποιός είναι ο μεγαλυτερος εχθρός των ελαιοπαραγωγών;’ παρακούγοντας την απάντηση που του ψιθύρισε συμμαθητής του, που ήταν ‘ο δάκος της ελιάς’.


3. - Γιατί η επίσημη ηλεκτρονική διεύθυνση των ‘δΓιαμαντΓιών’ δεν ξεκινά με το τυπικό
www;


α. Γιατί έπειτα από μακρά συζήτηση σχετικά με το θέμα που αφορούσε το δυσπρόφερτο και αντιραδιοφωνικό όνομα της ηλεκρονικής διεύθυνσης αποφασίστηκε η απλοποιησή της. Έτσι από www.paoidgia.blogspot.com απλοποιήθηκε σε paoidgia.blogspot.com.
β.
Γιατί έτσι.
γ.
Γιατί ο τεχνικός τομέα των ‘δΓιαμαντΓιών’ (Zpy & Mαρκ) έλαβε ρητή εντολή από τον Γιάννη Σημαντήρα, για την επ’ ουδενί χρησιμοποίηση του γράμματος ‘w’, που στα greekenglish λειτουργεί σαν ‘ω’. (σημ: Ο Γιάννης Σημαντήρας είναι ένθερμος υποστηρικτής της κατάργησης του ‘ω’.)


4. - Στην συναυλία των ‘Μωρών στη Φωτιά’ στο Μύλο, τον Απρίλιο του 2005, γιατί επενέβη ‘σεκιουριτάς’ για να επαναφέρει στην τάξη τον Γιάννη Σημαντήρα;

α. Γιατί ενώ ο Στέλιος Σαλβαδόρ τραγουδούσε, ανέβηκε στην σκηνή με δάκρυα και λυγμούς στην σκηνή και άρχισε να τον σφιχταγκαλιάζει και να του λέει ‘Στέλιο, σ’ αγαπώ!’
β.
Γιατί σε στιγμή μουσικής έκστασης και ενώ ‘χτυπιότανε’, άρχισε να τραβά ένα μόνιτορ.
γ.
Γιατί προτού ξεκινήσει η συναυλία, ανέβηκε αυθαίρετα στην σκηνή, πήρε το μικρόφωνο και άρχισε να προλογίζει ακατάπαυστα, να λέει την ιστορία πώς ο ίδιος άκουσε τα ‘Μωρά στη Φωτιά’ για πρώτη φορά, ατέλειωτα περιστατικά από τα ‘δΓιαμάντΓια’ που αφορούσαν το συγκρότημα, ανάλυση στίχων, μπλα, μπλα, μπλα...


5. - Ποιος/α έπασχε από καρκίνο του προστάτη και νοσηλευόταν στο Ιππογένειο;

α. Ο πατέρας του Δράκου Της Κοιλιάς.
β.
Ο Γιάννης Σημαντήρας.
γ.
Η μικρή Μαριλού.


6. - Τι είναι η ‘θερεμίνη’, και σε ποιά φράση την έχει αναφέρει ο Γιάννης Σημαντήρας;

α. Ουσία που περιέχεται σε ισοτονικά ποτά, η οποία βοηθά στην αναπλήρωση αλάτων μετά από άθληση, στην φράση: ‘Αμάν ρε Φένια, με τα ‘Μωρά στη Φωτιά’ σου! δεν έχω προλάβει να πιω και τη θερεμίνη μου... ‘, όταν, πριν ακόμη την αρχή της εκπομπής ζήτησε με sms τραγούδι από το εν λόγω συγκρότημα,
β.
Μουσικό όργανο με οξύ ηλεκτρονικό ήχο, στην φράση: ‘Αμαν ρε Νικόδημε (Τριαρίδη), με αυτήν τη θερεμίνη σου...!’, για την χρήση που πράττει σε τραγούδι του Ντίνου Σαδίκη.
γ.
Δημοφιλές αναλγητικό ως τα μέσα του προηγούμενου αιώνα όταν διακόπηκε η παραγωγή του έπειτα από την διαπίστωση σοβαρών παρενεργειών σε έμβρυα όταν οι μητέρες που κυοφορούσαν έπρατταν χρήση αυτού, στην φράση: ‘Αμάν ρε Δράκε με τις ερωτήσεις σου, με ζάλισες! για να συνέλθω τώρα θα πρέπει να κατεβάσω ένα κουτί θερεμίνες...’



7. -Τι έλεγε ότι έπραττε ο Γιάννης Σημαντήρας κατά την διάρκεια του δελτίου ειδήσεων στις 23:00, όταν αυτό διέκοπτε για μερικά λεπτά τα ‘δΓιαμάντΓια’;

α. Άκουγε τον ‘ανταγωνισμό’ για να διαμορφώσει ανάλογα το πρόγραμμα της δεύτερης ώρας της εκπομπής.
β.
Έπαιζε φιδάκι στο κινητό του.
γ.
Πήγαινε στο απέναντι περίπτερο της οδού Αγγελάκη όπου έτρωγε την καθηβραδυνή του ‘σοκοφρέτα’.


8. - Ποιος έχει στο ενεργητικό του, το κάψιμο 300 δίσκων βινυλίου και σε ποιο μέρος;

α. Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, έξω από γνωστό δισκοπωλείο στην οδό Αριστοτέλους, δίσκων που περιείχαν ανάστροφα σατανιστικά μηνύματα.
β.
Ο Βασίλης Γκουνταρούλης, στον κήπο του σπιτιού του, σε μια επιλογή βινυλίων από τη δισκοθήκη του.
γ.
Ο Γιάννης Σημαντήρας, στο πεζοδρόμιο της οδού Αγγελάκη, ως ένδειξη διαμαρτυρίας μετά από την αποχώρησή του από τον FM 101.



9. - Γιατί η ‘σλέιερ’ υπογράφει με ελληνικούς χαρακτήρες;

α. Γιατί ανήκει σε ακραία εθνικιστική οργάνωση που υποστηρίζει την διεθνή επιβολλή της χρήσης του ελληνικού αλφάβητου.
β.
Γιατί το όνομά ‘Slayer’ είναι copyrighted και αν το μάθει το συγκρότημα θα την τρέχουν στα δικαστήρια για παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων. Για τον ίδιο λόγο όταν αποφασίζει να το γράψει με λατινικούς χαρακτήρες γράφει: ‘Slayeeeeeeee(εεε! πόσα ακόμη;)r
γ.
Γιατί δεν έχει βρει ακόμη, τον τρόπο να αλλάζει γραμματοσειρά στο κινητό της.


10. –Γιατί ο Γιάννης Σημαντήρας έχει την εμμονή να μεταδίδει κακιτέχνες που προέρχονται από την Σκαδιναβία;

α. Γιατί πριν μερικά χρόνια ένα καλοκαίρι, πρόσφερε ‘μύγδαλα σε μια Σουηδή τουρίστρια και εκείνη έκτοτε ως δείγμα εκτίμησης και ανταπόδοσης του στέλνει κάθε αξιόλογη μουσική κυκλοφορία της Σκαδιναβίας.
β.
Διατηρεί μαζί με έναν ακόμη συνέταιρο, εταιρία η οποία είναι ο βασικός εισαγωγέας δίσκων από την Σκαδιναβία στη χώρα μας.
γ.
Γιατί θέλει να παίζει μουσικές και τραγούδια που κάποιος μπορεί να τα ακούσει μόνο στην εκπομπή του.


11. –Πώς θα ονομαζόταν το τελευταίο πεντάλεπτο της εκπομπής ‘δΓιαμάντΓια’ κάθε Παρασκευή βράδυ, όταν αυτά αερίζονταν Δευτέρα-Παρασκευή στις 22:00-00:00, και σε ποιον θα ανήκε;

α. ‘Το Πεντάλεπτο του Αγανακτισμένου Συνακροατή’, στο οποίο θα έβγαιναν στον αέρα τηλεφωνήματα ακροατών που θα εξέφραζαν την συσσωρευμένη αγανάκτησή τους για την tetrisάθλια εκπομπή.
β.
‘Το Πεντάλεπτο του Ζάχου Χατζηφωτίου’, στο οποίο ο δημοφιλής bon viver θα σχολίαζε ένα θέμα της επικαιρότητας με το γνωστό γλαφυρό του τρόπο.
γ.
Το Πεντάλεπτο της Ντινιώς’, πεντάλεπτο ραδιοφωνικού αέρα που θα άνηκε στην συνακροάτρια και εξέχων μέλος της ‘ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ.’, Ντινιώ για να πράξει τη δική της εκπομπή.


12. –Ποια είναι, κατά τον Γιάννη Σημαντήρα, η επαγγελματική ιδιότητα του αδερφού Βασίλη -Zpy- Μπαγιάτη και για ποιο προσωπικό ζήτημα του πρώτου ζητηθήκαν οι υπηρεσίες του;

α. Δικηγόρος. Για την κατάθεση μήνυσης σε γείτονα του, ο οποίος έπαιζε ντραμς σε ώρες κοινής ησυχίας.
β.
Προγραμματιστής. Για να ‘καθαρίσει’ τον οικιακό του υπολογιστή που γέμισε ‘ιούς’ και ‘σκουλίκια’ που κατέβηκαν από το internet.
γ.
Προαγωγός. Για να του βρει ‘συντροφιά’ ένα Σαββατοκύριακο που έλειπαν από το σπίτι η γυναίκα και το παιδί του.


13. –Γιατί στις αφίσες των συναυλιών όπου τα ‘δΓιαμάντΓια’ είναι επικοινωνιακός χορηγός η λέξη ‘δΓιαμάντΓια’, κάτω από το σήμα του 102 Fm, αναγράφεται χωρίς τα δύο Γ (γάμα) που εμπεριέχει;

α. Γιατί επανειλημμένα πράττει την εμφάνισή του ο ‘Δράκος του τυπογραφείου’.
β
. Γιατί οι αντικομφορμιστικοί κανόνες τις Δγιαμαντοσύνης (όπως η αναγραφή του ‘γ’ όπου αυτό προφέρεται) προορίζονται για εσωτερική κατανάλωση.
γ.
Γιατί τελικά η ιστορία που λένε οι γαμαμάδες στα μικρά γάμα (για να φάνε όλο το φαΐ τους και να γίνουν κεφαλαία) που πράττει λόγο για το ‘Δράκο του Γάμα’, ο οποίος ως γνωστόν δαγκώνει τα ακάλυπτα Γάμα, δεν είναι μύθος αλλά πραγματικότητα.


(Σημ: Επιτρέψτε μου στην επόμενη ερώτηση να περιαυτολογήσω, έστω και στο τρίτο πρόσωπο.)

14. –Ποιο cd χάρισε το μέλος της ‘ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ.’ Νάσος, στο Γιάννη Σημαντήρα κατα την πρώτη του επίσκεψη στο στούντιο του 102 Fm, και ποιο τραγούδι από αυτό έκλεισε την εκπομπή;

α. Γιάννης Κότσιρας, (cd και dvd μαζί), τίτλος ‘30 και κάτι’, το τραγούδι ‘Το σεντόνι’
β
. Rage against the machine, το ομώνυμο πρώτο τους album σε limited edition χάρτινης συσκευασίας, το τραγούδι Killing in the name.
γ.
Έφη Θώδη, τίτλος: ‘Σώπα, σώπα μη μιλάς’, το τραγούδι ‘Έφυγα από το σπίτι’.


15. – Σε τι εγχείρηση υπεβλήθει ο αδερφός Μαρκ, στις αρχές του κακοκαιργιού του 2005;

α. Αλλαγής φύλου.
β.
Εμπρόσθιου χιαστού.
γ.
Σκωληκοειδίτιδας.


16. –Τι έπραξε η Χριστίνα Χάσου, μέλος της ‘ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ.’, στο ευρωπαΐκο κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες;

α. Τοιχοκόλλησε τις θέσεις και τις αρχές της Δγιαμαντοσύνης έξω από το αυτό, ως άξιος αντιπρόσωπος των ΄δΓιαμαντΓιών. Η επιλόγη της αδερφής Χριστίνας από την ‘ΠΑ.ΟΙ.ΔΓΙΑ.’ έγινε τόσο για την άκρατη μαχητικότητά της, αλλά και για την σημειολογική αξία του υπεραδαμαντικού επιθέτου της. (Στα λατινικά ‘Hasou’, ωσάν να λέμε ‘ημιασούμε’.)
β.
Πρωτοστάτησε σε διαδηλώσεις κατά της ευρωπαΐκής πολιτικής, σπάζοντας βιτρίνες και παρμπρίζ αυτοκινήτων .
γ.
Παρακολούθησε εκπαιδευτικά προγράμματα.


17. –Τι δεν παραλέιπει να στέλνει η αδερφή Φένια, μέσω των μηνυμάτων της στην εκπομπή;

α. Στο διάολο τους Dwarves.
β.
Φιλιά.
γ.
Ιδιαίτερους χαιρετισμούς στην κυρία ΔΓιαμάντω από τα Φιλιατρά, στον κυρ’ Αρτέμη από την Αμφίκλεια, στον αγαπητό κύριο Ζαφείρη από το Διακοφτό Αχαΐας και στη γυναίκα του Σμαρούλα, στο θείο Ζήση στην Στουτγκάρδη, στην ‘ξαδέρφη του μπατζανάκι του γαμπρού της συννυφάδας της κουνιάδας της Κούλα στη Μελβούρνη, σε όλους τους νταλικέρηδες που περιμένουν το καράβι στο Μπάρι καλή υπομονή, σε όλους του ναυτικούς καλή επιστροφή, στις Ειδικές Δυνάμεις, στην Χωροφυλακή, στην Πυροσβεστική, σε όλους τους οδηγούς ταξί καλό δρόμο, και σε όλο τον κόσμο που ακούει την εκπομπή, να ‘ ναι όλοι καλά.



Απαντήσεις:

Σκεπτόμενοι να ακολουθήσουμε την τρέχουσα επιλογή που εφαρμόζεται στα έντυπα μέσα, να δώσουμε δηλαδή τις απαντήσεις αναποδογυρισμένες ώστε να είναι δύσκολα αναγνώσιμες κατά την διάρκεια διεξαγωγής του τεστ, ανέκυψε το πρόβλημα που έγκειται στο αναγκαίο αναποδογύρισμα ολόκληρης την οθόνης του υπολογιστή για να την ανάγνωση αυτών. Χωρίς άλλη επιλογη λοιπόν, δίνουμε τις απαντήσεις με την ορθή αναγραφή τους.

(Προειδοποιούμε όμως ότι όποιος κλέψει, θα του μηδενίσουμε το γραπτό.)

1:α, 2:α, 3:β, 4:β, 5:γ, 6:β, 7:γ, 8:β, 9:β, 10:Καμία, 11:γ, 12:α, 13:β, 14:γ, 15:β, 16:γ, 17:β.


Νάσος Αβδαρμάνης

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2005

Αντιδικία με το Μέλλον

Είπα στην αρχή να δημοσΧιεύσω κάτι που προς-αη-δΓιάζει ακόμη περισσότερο στο κείμενο του Zpi αλλά αφού τα λέει, ούτως ή άλλως ΑΠΣΟΓΚΑ, ας μην επαναλαμβανόμαστε. Ωστόσο, κι αυτή η σκΑψη κυμαίνεται στα ίδΓια πλαίσΧια, νομίζω.

Αμάν πΧια! Κι αυτό το μέλλον, όλο απαιτεί!

Αμάν! Όλα «επ-ενδύσεις»! Όλα να γίνονται για κείνο!



Αντιδικία Με Το Μέλλον

Αναλώνοντας τον εαυτό μου
στο «να κάνω», στο «να γίνω» και στο «αύριο»
Αποχωρίστηκα απ` "το τώρα", απ` το "είμαι" κι απ` το "Ζω".

Σ` αμφισβητώ, λοιπόν, και να το ξέρεις.
Καμιά εμπιστοσύνη δεν σου έχω.
Άλλωστε, δεν σε ξέρω καν!

Γιατί να κοπιάζω,
να μοχθώ,
να σου χαρίζομαι έτσι!

Να αναβάλλω συνεχώς το μόνο σίγουρο που έχω.
Αυτό!
Που δεν είν` άλλο από το «ΤΩΡΑ» μου!

Είναι το μόνο που γνωρίζω,
ας το πω,
με κάποια ασφάλεια

Κι όμως!
Το άγχος σου με πνίγει ως το λαιμό!
Κι οι φράσεις που όλοι λεν γύρω από σένα:

«Να σε δημιουργήσω»
«Να σε φτιάξω»
«Να σε χτίσω»

Θυσιάζοντας και δύναμη
και νιότη
κι ομορφιά

Με τι αντάλλαγμα, αναρωτιέμαι, αλήθεια!
Τι τόσο τέλειο εσύ μπορεί να επιφυλάσσεις
Τι θα μου δώσεις

που τόσες τωρινές στιγμές
μπορεί ν` αναπληρώσει.
Που ν` ανταμείψει θα μπορεί
για το Παρόν που χάνω!...


Φένια

Ατέρμονες Αναζητήσεις II

Έχω παρατηρήσει ότι δεν τη χρησιμοποιώ πολύ συχνά στις εκφράσεις μου. Η πραγματικότητα είναι ότι τη λατρεύω. Ξέρω πολύ καλά πως είναι υποτιμημένη. Έχει χαθεί στη σκιά της τελειότητας. Πρόκειται για ένα όνειρο - όχι απαραίτητα άπιαστο - που μπορεί να πραγματοποιηθεί ανάλογα με το επίπεδο της πνευματικής ωριμότητας του ταξιδευτή.

Πίσω από τη λάμψη της τελειότητας έχει χαθεί η ιδιαίτερα ελκυστική ιδανικότητα.['Η ιδιότητα του ιδανικού' κατά Φυτράκη - εφχαρίστο πολύ]. Η ιδανικότητα δε χρειάζεται να περιέχει τίποτε το τέλειο και αυτό είναι που την καθιστά ιδανική. Η απόλυτη μετριότητα μπορεί υπό καθορισμένες συνθήκες να κριθεί ως ιδανική. Ο κουτσοδόντης - ασχημάντρας γείτονας μπορεί να αποδειχθεί ιδανικός εραστής. Ακόμα και η ώρα μετάδοσης μιας εκπομπής μπορεί να είναι ιδανική (αν είναι 22:00-00:00). Οι κανόνες καταρρέουν και η αυτοκρατορία της τελειότητας γνωρίζει την τελειωτική παρακμή.
Η αναζήτηση του ιδανικού μπορεί να προσφέρει δυνατές συγκινήσεις. Σε καμία περίπτωση δεν υποβάλλει τον εξερευνητή σε βασανιστήρια και μαρτύρια όπως συνηθίζει να κάνει η τελειότητα, αρκεί ο εξερευνητής να είναι αρκετά ώριμος ώστε να μπορεί να διακρίνει τη διαφορά ανάμεσα τους και να ορίσει την ιδανικότητα μέσα στα όρια του πραγματικού.

Σύμφωνα με το ίδιο λεξικό ο ιδανικός περιγράφεται ως 'αυτός που υπάρχει μόνο ως ιδέα, ο ανύπαρκτος στην πραγματικότητα'. Λυπάμαι πολύ. Φαίνεται πως ο κύριος που έγραψε για το συγκεκριμένο λήμμα δεν είχε γνωρίσει τίποτε το ιδανικό στη ζωή του. Ακόμα κι αν έχει δίκιο και το ιδανικό αποτελεί ένα άπιαστο όνειρο, προτιμώ να κυνηγάω το ιδανικό παρά το τέλειο το οποίο ορίζεται ως 'εκείνο που έφτασε στον ανώτατο βαθμό εξέλιξης ή προαγωγής, πλήρης, εντελής'.
Μα καλά είναι δυνατόν το τέλειο να ορίζεται ως εκείνο που έφτασε στον ανώτατο βαθμό εξέλιξης ή προαγωγής; Φανταζόμουν ότι θα υπήρχε μια τέλεια περιγραφή του εν λόγω λήμματος.
Τέλος. Αποκλείεται - δεν το συζητώ.
Ακόμα κι αν ματαιοπονώ θα συνεχίσω να αναζητώ το ιδανικό.
- - - - -
Zpi

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2005

Ατέρμονη Αναζήτηση

Έχω παρατηρήσει ότι τη χρησιμοποιώ πολύ συχνά στις εκφράσεις μου. Η πραγματικότητα είναι ότι τη σιχαίνομαι. Ξέρω πολύ καλά πως δεν είναι αυτό που φαίνεται. Πρόκειται για μια μπούρδα, για μια καραμέλα που έχουμε μάθει να πιπιλάμε, για μια υποχθόνια προπαγάνδα που έχει ως μοναδικό στόχο τη δυστυχία του κοσμάκη.
Την αναζητάμε καθημερινά λες και μας αξίζει. Λες και ξέρουμε ότι κρύβεται κάπου εδώ τριγύρω και περιμένει να την ξετρυπώσουμε. Παίρνουμε τις οδηγίες μας από την τηλεόραση και τα περιοδικά και αρχίζουμε ένα ανελέητο κυνηγητό. Την ψάχνουμε στο καινούργιο μας αυτοκίνητο, στο σπίτι, στο πρόσωπο του/της συντρόφου μας, στον καθρέφτη, στο ψυγείο, στη ντουλάπα. στο γραφείο και όμως τίποτα. Δεν τη βρίσκουμε πουθενά. Λες κι άνοιξε η γη και την κατάπιε.
Χάνουμε τζάμπα τον καιρό μας βασανίζοντας τον εαυτό μας στο όνομα της. Στην ιδέα του άπιαστου. Τίποτε δε μας ικανοποιεί, τίποτε δεν είναι αρκετά καλό. Όλα υστερούν μπροστά της.
Χρόνια ολόκληρα σβήνονται στην αναζήτησή της. Ατελείωτες ευκαιρίες χάνονται σε παρόν και παρελθόν εξαιτίας της..

-Όχι δε θέλω να συμβιβαστώ - θέλω εκείνη.

Η αναζήτηση της αποτελεί μαρτύριο. Όλοι ξέρουμε κατα βάθος ότι δεν πρόκειται να τη βρούμε ποτέ κι όμως συνεχίζουμε το ψάξιμο. Αν κάποιος καταφέρει τελικά να την αποκτήσει τότε έρχεται το οριστικό χτύπημα.

-Λυπάμαι φιλαράκο δεν έπρεπε να την κυνηγήσεις τόσο πολύ

Τίποτε πλέον δεν έχει νόημα. Τίποτε δε μπορεί να σου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Δεν υπάρχει τίποτε που να αξίζει να ασχοληθείς μαζί του. Κι αυτή που τόσο πολύ ποθούσες όλα αυτά τα χρόνια τώρα μοιάζει με βαρετή καθημερινότητα.

Επρεπε να περάσει τόσος καιρός για να αντιληφθείς ότι δεν υπάρχει τίποτε το τέλειο μέσα στην τελειότητα.
_ _ _ _ _

Zpi

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2005

Ο κακοπχοιός

Ουφ...ας πράξω λοιπόν εγώ την αρχή, ας ταράξω εγώ τα λασπωμένα νερά, το βούρκο της αδράνειας όπου έχουμε υποπέσει. Ιδού το μεταμεταμοντέρνο πεζό πόνημά μου.

Ο Κακοπχοιός
του Μαρκ Ου Αγγέλου

Μαύρα μεσάνυχτα στο Νέο Κόσμο όταν ο Πάνος Ξηλώνης έσφιξε στα χέρια του το τσαλακωμένο απόκομμα του κυριακάτικου Τύπου. Το κατηγορητήριο ξεχώριζε στο κέντρο της σελίδας με μεγάλα έντονα γράμματα:
Κατηγορούμε τον συγγραφέα Πάνο Ξηλώνη για κακοποίηση της Γάμμα και παρά φύση ασέλγεια. Τον αφήνουμε στο αόρατο χέρι της λαϊκής ετυμηγορίας. Ας είναι αυτή που θα καθορίσει το βάρος της ποινής του.

Στη θέα, όμως, του κατηγορητηρίου ο Πάνος δεν ένιωσε την παραμικρή έκπληξη. Γνώριζε απ' την αρχή ότι αυτοί οι κριτές, οι υπηρέτες του κατεστημένου, του Συστήματος με σίγμα κεφαλαίο, θα ήταν μαζί του αμείλικτοι. Δε μετάνιωνε ούτε στιγμή για τις πράξεις του. Ήταν άλλωστε τα ίδια του τα γραπτά που τις πρόδιδαν. Μια διαρκής ομολογία της κακοποίησής της Γάμμα.

Ήταν τρελά ερωτευμένος με τη Γάμμα από τα χρόνια της νιότης του. Δεν άργησαν να ξεδιπλωθούν οι ηδονικές του ορμές και η περιέργεια ν' ανιχνεύσει κάθε της λεπτομέρεια. Την αγαπούσε μ' όλη του την ψυχή και της δινόταν σχεδόν ολοκληρωτικά. Εκείνη, βέβαια, δινόταν σε πολλούς αλλά εξ' ολοκλήρου φανερωνόταν μόνο στους μύστες της. Γι' αυτό την αγαπούσε βαθιά. Γιατί ήξερε πότε και σε ποιούς να δοθεί.

Δεν ήταν λοιπόν αυτός που έπρεπε να ντρέπεται. Δεν ήταν αυτός ο ξεφτιλισμένος, αλλά εκείνοι, οι αδίστακτοι δικαστές του. Αυτοί που έσπευδαν να φιμώσουν την παραμικρή παραφωνία που έφτανε στα βολεμένα τους αυτιά. Δεν τον πείραζε όμως. Αυτά τα γνώριζε και πριν γράψει το πρώτο του μυθιστόρημα, το οινο-πνευματικό παιδί του, όπως δήλωνε και στον πρόλογο. Ο πχοιητής της Σήτας είχε αποσπάσει τα χειρότερα σχόλια από τους κριτικούς του Πνεύματος.

Συνέλαβε την υπόθεση μέσα σ' ένα ταξί, στη διαδρομή για το σπίτι του, μα πρέπει να την εγκυμονούσε μέσα του χρόνια. Θυμάται ακόμη το τσιτάτο του Ρεμόν Κενώ που του διαπέρασε το μυαλό κι έπειτα μια λάμψη. Αυτό ήταν. Ξεκίνησε να γράφει το ίδιο βράδυ.

Ήρωάς του ένας φτωχός, άσχημος και ομοφυλόφιλος αναγνώστης που προσπαθώντας να δώσει νόημα στη ζωή του αποφάσισε να σταχυολογήσει ποιήματα που καθρέπτιζαν την ψυχή του. Μπουχτισμένος από το λόγιο, ακαταλαβίστικο ύφος και τις φανφάρες των ποιητών της γενιάς του αποφασίζει να γράψει κι ο ίδιος. Αλλά με παραμορφωμένη γλώσσα. Με μια φωνητική γραφή, κοντά σ' αυτή των Αρχαίων. Αυτός έμελλε να γίνει ο Πχοιητής της Σήτας, ο πιο σπουδαίος πχοιητής της γενιάς του. Ο τίτλος του μυθιστορήματος είναι λογοπαίγνιο με τους ποιητές της ηττημένης Αριστεράς, της γενιάς του Αναγνωστάκη. Δεν άρεσε φαίνεται στους κριτικούς. Είχε βιάσει τη γλώσσα αλλά το είχε ευχαριστηθεί. Μαύρα μεσάνυχτα στο Νέο Κόσμο. Δεν μετάνιωνε ούτε στιγμή και για τίποτα.

Ανανέωση (Τίτλος Εργασίας)

Η πρό(σ)κληση αερίστηκε στο τέλος της απογευματινής εκ-zombieς της Δευτέρας από αυτόν τον...Σημαντάρα...Σημαντέρα..Ασκημάντρα ... Σημαντήρα. Ναι. Σημαντήρα.

Μας έβγαλε το ιστολόγιο ανέραστο, ακίνδυνο και άκακο.

Εμπρός Δγιαμαντοπαιδα να δείξουμε τι αξύνουμε. Αδγειάστε επιτέλους τις βαλίτσες των δγιακοπών και σκαρώστε κανένα κείμενο.

Είμαστε Άντερ Κονστράκσιον, πώς το λένε...

Μαρκ

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2005

Κακκι-τεχνικά του blog μας

Θα ήθελα να θίξω ορισζμένα κακκιτεχνικά θέματα του μπλογκολωνώνμας για τα οποία περιμένω τις προτάσεις σας:

Θέμα Α: Γιατί η πλαϊνή μπάρα με τους συνδέζμους σε κάπγχια περίπτωση δεν εμφανίζεται στη θέση της αλλά στον πάτο του blog;

Όσοι ανοίγετε το paoidgia.blogspot.com με τον Internet Explorer πιθανόν να μην βλέπετε την πλαϊνή μπάρα με τους συνδέζμους και τα λοιπά καλούδγια. Εδώ φταίει το επιλεγμένο template (αυτό το μπλε, πρώην μαύρο). Οι λύσεις είναι δύο:
  • Χρησιμοποιούμε ως browser τον Mozilla Firefox με τον οποίο τα πάντα φαίνονται μγια χαρα κι εγκαταλείπουμε (επιτέλους) τον Explorer ή
  • Αλλάζουμε template (πγχιο χρονοβόρα κι αιμοβόρα δγιαδικασία αλλά με εγγυημένα καλύτερο αποτέλεσμα)
Θέμα Β: Ιδέες για το περιεχόμενο του blog

1) Η ιδέα της δυνατόητας επεξεργασίας των παρα-ποιημάτων μας από όλους (ιδέα της slayer) ενώ ακολουθεί το π-νεύμα του free (as in freedom) δεν είναι δυνατό να υλοποιηθεί σ'ένα blog. Θα δημιουργηθεί αν μη τι άλλο κομφούζιο. Μπορείτε παρ'ολ'αυτά, αν τολμάτε, να εκφραστείτε αντίθετα.

2) Η ιδέα της τοποθέτησης φωτογραφικού υλικού από συναυλίες υλοποίηθηκε με επιτυχία και απ' ότι φαίνεται θα συνεχιστεί. Σας ενημερώνω ότι υπάρχει και η δυνατόητα προσθήκης ηχητικού υλικού, αρκεί φυσικά να μη βιάζει το κοπιράιτ.

3) Η τοποθέτηση εχθρικών συνδέζμων θα συνεχιστεί και σ' αυτό μπορείτε να παρεμβαίνετε είτε με σχόλιο είτε με email οποτεδήποτε.

4) Επειδή το blog δεν ανήκει στους δγιαχειριστές του αλλά στην ΠΑγκόσμια Οικογενια Δγιαμαντγιών, όσοι επιθυμούν να έχουν τη δυνατότητα απευθείας καταχώρησης κειμένων μπορούν να το ζητήσουν με email. Αν δεν θέλετε τέτγχιους μπελάδες, στέλνετε απλά τα κείμενά σας με email. Προτείνεται να καθιερωθεί ως email αποστολής κειμένων και το paoidgia@yahoo.gr για πγχιο γρήγορη ανταπόκριση.

5) Επειδή κακές οι ποίημες αλλά μονόχρωμες, έχει ήδη προταθεί να δημοσιεύουμε και πεζές.

6) Γίνονται προσπάθειες για τον εντοπισμό νέας δγιεύθυνσης url που θα πράττει redirection στο paoidgia.blogspot.com και θα 'ναι πγχιο εύκολη στην πληκτρολόγηση.

Γράψτε προτάσεις, σκέψεις και νέες ιδέες.

--
Εκ της κακκι-τεχνικής δγιευθύνσεως
Μαρκ και zpi