Την παραθέτω σε ποστ, γιατί δεν ξέρω πώζ να την κάνω .pdf, και δεν μπορώ να βρω, επί τού παρόντος έστω, άλλη λύση. Πιθανώζ να την σκανάρω. Έχει κανείς -ειδικότερος- καμιά ιδέα;
ΓΣ
Πόση χαρά! Μου δόθηκε η ευκαιρία να απαντοιήσω με έτσι; και με πιστέψτε με.
H εκπομπή σας βρίσκεται στον αέρα δεκατρία χρόνια. Τι πιστεύετε ότι την κράτησε;
Τα ‘διαμάντια’ μετρούν δεκατρία συνεχή χρόνια στη Ραδιοφωνία τής ΕΡΤ3. Συν πεντέξι χρόνια, σε άλλα ραδιοφωνικά …ιδρύματα, συγγενικά και μη-συγγενικά, πριν από την ΕΡΤ3. Aν το θέμα δεν έχει (μια αφηρημένη) καρμική εξήγηση, αν δηλαδή η σχετική μακροβιότητα των ‘διαμαντιών’ δεν οφείλεται έως κάποιο βαθμό σε καθαρή τύχη, τότε να πω «το πείσμα»; Και μπορώ να γίνω πιο κλισέ, αν θέλετε: «Η δύναμη της θέλησης», η «επιμονή» και άλλα ηχηρά παρόμοια. Ελπίζω να μην με στείλει αύριο πρωί ο Προϊστάμενός μου στο Λογιστήριο για την τελική εκκαθάριση.
Πότε κάνατε για πρώτη φορά ραδιόφωνο. Θυμάστε το πρώτο τραγούδι που παίξατε;
Πρώτη-πρώτη φορά, μπήκα σε ραδιοθάλαμο για εκπομπή το 1987. Χμ, δεν ήταν τραγούδι, αλλά ένα κείμενο, δακτυλογραφημένο στη γραφομηχανή, αν και αυτό δεν είναι ανάγκη να το μάθει όλος ο κόσμος. Είμαι βέβαιος ότι θα μείνει μεταξύ μας. Ξεκίνησα το «εκπομπί-ζειν», γράφοντας και παρουσιάζοντας ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα ιστορικού περιεχομένου, σε ηλικία 19 χρονών. Αργότερα, χάλασα. Με διέφθειρε το ροκενρόλ. Παρασύρθηκα. Ο μόνος είμαι;
Ποια ήταν η σημαντικότερη επιτυχία τής εκπομπής σας;
Πιστέψτε με, η μόνη άξια λόγου επιτυχία των ‘διαμαντιών’ είναι ότι κατάφεραν εν μέρει να απαλλαγούν από την επιδίωξη της επιτυχίας. Σε ένα σύμπαν, που θεοποιεί τους επιτυχημένους, οι αποτυχημένοι τι θα γίνουν; Θα πεινάσουν;
Πώς κρίνετε το ραδιοφωνικό τοπίο τής Θεσσαλονίκης σε σχέση με αυτό των Αθηνών;
Αποσπασματικά και περιστασιακά τσεκάρω εκπομπές αθηναϊκών ραδιοφώνων. Αντιθέτως, συστηματικά παρακολουθώ τη ραδιοφωνική πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Εσάς σας αρέσει να ακούτε τα ίδια πάνω-κάτω τραγούδια και συγκροτήματα, από μαθήτρια έως σαραντάρα; Αν ναι, τότε το ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη είναι ο Παράδεισός σας!
Η μουσική που παίζεται στα ραδιόφωνα, αντανακλά αυτό που πραγματικά συμβαίνει στην δισκογραφία;
Το ραδιόφωνο και δεν μπορεί και δεν θέλει να απεικονίσει τη σύγχρονη δισκογραφία. Για πολλούς και διάφορους λόγους, η δισκογραφία (δεν λες καλύτερα και η ‘ιντερνετογραφία’, για να συμπεριλάβεις και τα .ΜP3;) τρέχει με χίλια, το ραδιόφωνο ακολουθεί ασθμαίνοντας. Σε πόσους από τους χιλιάδες νέους δίσκους αντέχει ο μισθός (όταν υπάρχει κιόλας αμοιβή, έτσι;) ενός ραδιοφωνατζή; Και γιατί να επενδύσει χρηματοχρονικά ένας εκπομπιστής σε νέες κυκλοφορίες; Άσε, καλά είμαστε στη βόλεψη των δοκιμασμένων συνταγών. Εξαιρέσεις; Με το σταγονόμετρο και κατόπιν έρευνας. Πτοούμαστε (εμείς οι ακροατές); Όχι. Ψάχνουμε. Συνεχώς. Για τις εξαιρέσεις.
Ποια είναι η θέση τού ραδιοφώνου σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί το Ίντερνετ;
Η θέση τού ραδιοφώνου έχει μετατοπιστεί πια (και) μέσα στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Μόνο που τα λάπτοπ δεν βολεύει να τα κουβαλάς στο τζόγκινγκ. Κι αυτή είναι μια προσωπική επιδίωξη. Να δημιουργώ με τις εκπομπές μου ανεβαστικά (εμψυχωτικά) σάουντρακ για μοναχικούς δρομείς. Τι λέτε; Πάμε μια δεκάρα χιλιόμετρα;
Τα ‘διαμάντια’ μετρούν δεκατρία συνεχή χρόνια στη Ραδιοφωνία τής ΕΡΤ3. Συν πεντέξι χρόνια, σε άλλα ραδιοφωνικά …ιδρύματα, συγγενικά και μη-συγγενικά, πριν από την ΕΡΤ3. Aν το θέμα δεν έχει (μια αφηρημένη) καρμική εξήγηση, αν δηλαδή η σχετική μακροβιότητα των ‘διαμαντιών’ δεν οφείλεται έως κάποιο βαθμό σε καθαρή τύχη, τότε να πω «το πείσμα»; Και μπορώ να γίνω πιο κλισέ, αν θέλετε: «Η δύναμη της θέλησης», η «επιμονή» και άλλα ηχηρά παρόμοια. Ελπίζω να μην με στείλει αύριο πρωί ο Προϊστάμενός μου στο Λογιστήριο για την τελική εκκαθάριση.
Πότε κάνατε για πρώτη φορά ραδιόφωνο. Θυμάστε το πρώτο τραγούδι που παίξατε;
Πρώτη-πρώτη φορά, μπήκα σε ραδιοθάλαμο για εκπομπή το 1987. Χμ, δεν ήταν τραγούδι, αλλά ένα κείμενο, δακτυλογραφημένο στη γραφομηχανή, αν και αυτό δεν είναι ανάγκη να το μάθει όλος ο κόσμος. Είμαι βέβαιος ότι θα μείνει μεταξύ μας. Ξεκίνησα το «εκπομπί-ζειν», γράφοντας και παρουσιάζοντας ένα ραδιοφωνικό πρόγραμμα ιστορικού περιεχομένου, σε ηλικία 19 χρονών. Αργότερα, χάλασα. Με διέφθειρε το ροκενρόλ. Παρασύρθηκα. Ο μόνος είμαι;
Ποια ήταν η σημαντικότερη επιτυχία τής εκπομπής σας;
Πιστέψτε με, η μόνη άξια λόγου επιτυχία των ‘διαμαντιών’ είναι ότι κατάφεραν εν μέρει να απαλλαγούν από την επιδίωξη της επιτυχίας. Σε ένα σύμπαν, που θεοποιεί τους επιτυχημένους, οι αποτυχημένοι τι θα γίνουν; Θα πεινάσουν;
Πώς κρίνετε το ραδιοφωνικό τοπίο τής Θεσσαλονίκης σε σχέση με αυτό των Αθηνών;
Αποσπασματικά και περιστασιακά τσεκάρω εκπομπές αθηναϊκών ραδιοφώνων. Αντιθέτως, συστηματικά παρακολουθώ τη ραδιοφωνική πραγματικότητα στη Θεσσαλονίκη. Εσάς σας αρέσει να ακούτε τα ίδια πάνω-κάτω τραγούδια και συγκροτήματα, από μαθήτρια έως σαραντάρα; Αν ναι, τότε το ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη είναι ο Παράδεισός σας!
Η μουσική που παίζεται στα ραδιόφωνα, αντανακλά αυτό που πραγματικά συμβαίνει στην δισκογραφία;
Το ραδιόφωνο και δεν μπορεί και δεν θέλει να απεικονίσει τη σύγχρονη δισκογραφία. Για πολλούς και διάφορους λόγους, η δισκογραφία (δεν λες καλύτερα και η ‘ιντερνετογραφία’, για να συμπεριλάβεις και τα .ΜP3;) τρέχει με χίλια, το ραδιόφωνο ακολουθεί ασθμαίνοντας. Σε πόσους από τους χιλιάδες νέους δίσκους αντέχει ο μισθός (όταν υπάρχει κιόλας αμοιβή, έτσι;) ενός ραδιοφωνατζή; Και γιατί να επενδύσει χρηματοχρονικά ένας εκπομπιστής σε νέες κυκλοφορίες; Άσε, καλά είμαστε στη βόλεψη των δοκιμασμένων συνταγών. Εξαιρέσεις; Με το σταγονόμετρο και κατόπιν έρευνας. Πτοούμαστε (εμείς οι ακροατές); Όχι. Ψάχνουμε. Συνεχώς. Για τις εξαιρέσεις.
Ποια είναι η θέση τού ραδιοφώνου σε ένα περιβάλλον όπου κυριαρχεί το Ίντερνετ;
Η θέση τού ραδιοφώνου έχει μετατοπιστεί πια (και) μέσα στον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή. Μόνο που τα λάπτοπ δεν βολεύει να τα κουβαλάς στο τζόγκινγκ. Κι αυτή είναι μια προσωπική επιδίωξη. Να δημιουργώ με τις εκπομπές μου ανεβαστικά (εμψυχωτικά) σάουντρακ για μοναχικούς δρομείς. Τι λέτε; Πάμε μια δεκάρα χιλιόμετρα;
29 σχόλια:
Ομολογώ ότι περίμενα να διαβάσω και άλλες κλισές απαντήσεις αλλά δε πειράζει, χαλάλι σου. Θα περιμένω την επόμενη συνέντευξη!
Άκσιος Γιάννη! Αντε και εις ανώτερα (στον Λάλα ασούμε;). Συνέχιζε να μας ξεσηκώνεις! Όχι μόνο τους μοναχικούς δρομείς αλλά και τους μοναχικούς περπατητές, εντάξει;
Πάμε για μια 10ωρη περπάτα σε άγνωστη πόλη;
Χα Ξου, πες τα! Μη τα ζβήνεις!
Θερμά συγχαρητήρια κι από μένα!
Τόσο για τις απολαυστικές απαντήσεις, αλλά και για το γεγονός ότι τα Διαμάντια βγήκαν νικητές στο μαραθώνιο των δεκατριών ραδιοφωνικών ετών!
Κάτι τέτοιες συνεντεύξεις είναι το ντόπιγκ το δικό σου - και κατά συνέπεια και το δικό μας - για τις νίκες στα επόμενα δεκατρία, εικοσι τρία, τριαντα τρία...χρόνια.
χαχαχα...
(αμάν, πότε πρόλαβες; ήθελα να διορθώσω κάτι!)
τα έγραψα!
Ντοπαριζμένος είμαι, για αυτό είμαι γρήγορος
δεμπαίζεστε, ρε πούστημου. ειδικά εσείς οι δΓυο, χαξού και τερτ.
τι; δεν ήμουν σκέτη απΑγοήτεψη;
..να πώ και γώ κάτι?Τώρα που την κσαναδιαβάζω συνειδητοποιώ ότι η δημοσιογραφίνα περίμενε τελείως δγιαφορετικές απαντήσεις από εσένα(πχ να παινέψεις το σαλονικιώτικο ραδγιό-φονο,να πεις το πρώτο σονγκ που αέρισες,να απαριθμήσεις τις επιτυχίες σου(έξυπνη απάντηση,μιας που ό,τι άλλο και να έλεγες..όλο και καποιος "καλοπροαίρετος" θα βρισκόταν να πεί'σιγά τα ωά ρε φίλε"...εσύ όμως την/μας ξάφνιασες/ξαφνιά-ζεις πάντα θετικά!
Και είς ανώτερα!
υγ.στο τρέξιμο,όντως το άκουζμα μουσικής θεωρείται ντόπιγκ(εξου και απαγορεύεται στους μαραθωνίους).Snif!
σύμφωνοι, ντινιώ. την επόμενη φορά, θα τα πω φαρσί. επίσης, μπορεί να ...δΓιασκευάσω τη συνέντευξη.
Κάθε συνέντευξη είναι μια στιγμίαια συνεύρεση που απαιτεί και την ανάλογη χημεία...όσο κι αν η πλευρά που απαντά είναι ατίθαση, ο βασικός ενορχηστρωτής είναι αυτός που ρωτά...παρ'όλα αυτά, τα δΓιαμάντια έλαμψαν ποικιλοτρόπως ;)
(το pdf θα μπορούσε να γίνει εύκολα, αλλά το ποστ είναι φαντάζομαι πιο εύκολα αναζητήσιμο από το ιντερνετικό κοινό)
Καλό φθινόπωρο :-)
ελαφίνι, μ' αρέσει όταν τα αναλύεις όλα, χα χα χα...
Είμαι ακόμη υπό την επήρρεια της ζέστης...γι'αυτό :P
Όχι ρε γμτ!
Μόλις χθες βρήκα στο international press stand "Τα Νεα" της Παρασκευής και τα αγόρασα. Με μία μέρα δΓιαφορά θα αγόραζα του ΣΚ και θα 'χα την ευτυχία να βρω μέσα εκεί την οικογένειά μας:-(
...Τι γκαντεμιά!
Όπως και να 'χει, εύγε John! Και για την συνέντευξη (πολύ την γούσταρα την απάντηση για τις επιτυχίες) και, βέβαια, για την ίδια την εκπομπή που, με ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, καταφέρνει να μας κρατάει πιστούς και πορωμένους και δρομείς και χμμμ..."μοναχικούς"?...'Οχι "μόνους", πάντως. Με την καλύτερη μουσική παρέα που θα μπορούσε να υπάρξει. Για να μην αναφέρω και την "προέκταση" που έχει η όλη φάση και στις μεταξύ μας, ανθρώπινες σχέσεις.
Τι να λέμε "συγχαρητήρια"?
Ας πούμε "θενξ" καλύτερα.
Καλό μήνα Σημάν!
Και καλό φθινόπωρο.
φενια, εισαι για καναν μαραθωνιο;
Εγώ θέλω να τρέξω μαζί σας τον Αλεξάνδρειο τον άλλο μήνα! ΣνιΦ!
:-)
:-)
:-)
τι; δεν θα έρθεις;
ΣυλλαλητήρΓια κι από μένα. Στις τόσο κλισέ ερωτήσεις τόσο απολαυστικές απαντήσεις. "ΠέιΖμα" έπρεπε να της πεις αντί για "πείσμα". Θα ήθελα να έβλεπα το πρόσωπό της δημοσιογράφου όταν έπαιρνε τις απαντήσεις σου. Εσύ το έβλεπες? Μπορείς να μας μεταφέρεις το κλίμα? Ή ήταν τηλεφωνική η συνέντευξη?
δαν, ωραίες οι ερωτήσεις σου, αλλά αρχίζουν μια άλλη συνέντευξη. το μόνο που θα αποκαλύψω, είναι ότι όλα έγιναν πολύ γρήγορα. το κλίμα, ε; ήμουν ευγενικά δύσπιστος. επιφυλαχτικός. σχετικά με το αν θα αποδοθεί στο δημοσίευμα πιστά και με ακρίβεια ο λόγος μου. και η στίξη μου. αποδόθηκαν. ουφ, ευτυχώς. είχα αγωνία, παρά τις διαβεβαιώσεις τής άλλης πλευράς. δεν έχουν δει και λίγα οι ματάρεζ μου.
(μήπως έπρεπε να πω "και για μοναχικούς κολυμβητές"; --σόρι, το παρέλειψα. έχεις αδΓιάβροχα ακουστικά;)
Συγγνώμη, τώρα όμως δεν θα έχει δίκιο ο freerider να ενίσταται διότι εκτός από τους περιπατητές, τους κολυμβητές ξεχνάς και τους ποδηλάτες;
Για να μην πω βέβαια και για τον Άρη και τους μοναχικούς μποξέρ δηλαδήςςς...
Χμμμ...
Να σου έπαιρνα καμιά μέρα συνέντευξη? Τι θα 'λεγες? Ή όχι μόνο εγώ, όλοι οι ακροατές των δΓιαμαντιών. Ε? Θα τη δημοσιέψουμε κάπου, άκρες (δόξα τον πανάγκαθο) έχουμε...
ναι, ρε τερτ. έχεις δίκιο. μεγκάλο παράλειψη εκ μέρουζ μου.
δαν, μετά χαράς. αρκεί να μην δΓιορθώσεις τη στίξη μου.
ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΙΝΤΕΡΒΙΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΤΣΟΝΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΟΒΑΡΑ?ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΤΟΥ 1055?ΜΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΑΒΙΑΣΤΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΙΝΤΕΡΒΙΟΥ ΣΑΣ..ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ..ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ..
μμμ, μακάρι να μπει σε τσοντοπερΓιοδικό. αυτό θα ήταν το ευκταίο. σε μια τέτΧοια περίπτωση, η δανάη καλείται να μη δΓιορθώσει τη στύκΣη μου.
..XAXA..Η ΣΤΥΚΣΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΧΕΤΑΙ ΔΓΙΟΡΘΩΣΕΙς ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩς..
Καλά λοιπόν. Θα δημοσιέψω τη στύκση σου στην αυθεντική της μορφή. Υπόσχομαι να μην είναι σε δΓιαφημιστικό του 1055.
it's a deal, δαν. you can shoot yr questions to me anytime.
...ΠΩΣ ! ΤΙ !! ΟΛΑ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΩ ΕΓΩ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!! Ειδοποία βρε άνθρωπε να πάρουμε την εφημερίδα! Θά 'θελα να δώ απο καμιά μεριά την αντίδραση του μέσου Αθηναίου σε αυτά που δγιάβαζε.. αλλά ακόμη πχιο πολύ θα γούσταιρνα να δω την αντίδραση του μέσου Θεσσαλονικέα!! ("Τιν αυτά που λέ ρε ο άνθρωπας! που τον βρήκαν! σε ποιό ραδγιόφωνο παίζει!") ..για ακόμη μια φορά ΕΥΓΕ νέε μου! Είσαι μάλλον ο μόνος στο συνάφι σου (το ραδγιοφωνοδημοσγιογραφο κατιτίς) που αναγκάζει την main πλέμπα να ασχοληθεί μαζί του, να την ακούσει και να πει και φχαριστώ! Αν εξαρτάται απο εμάς, ετοιμάσου για σύνταξη στα βαθιά γεράματα! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΧΙΑ !!
hey man..
πάλι ζωγράφισες..
η απάντησή σου που αναφέρεται στο τι θα απογίνουν οι αποτυχημένοι
-(χε,χε,χε…θεός)-,τα σπάει άσχημα.
άκουσα πετρίδη σήμερα και ένιωσα κάτι σαν αηδία..(ακραίο ε??είμαι ειλικρινής τουλάχιστον.)..δεν έχω να πω κάτι άλλο,παρά μόνο οτι αισθάνομαι υπερήφανος ακροατής των δγιαμαντιών.
και πρωτάθλημα στον πειραιά.χε,χε,χε..
σταμάτη, τι ωραία που τα γράφεις! τη "main πλέμπα", χα χα χα... ευχαριστώ, φίλε. έχεις δίκιο. πΧοιος ξέρει πόσοι θα ξίνισαν τα μούτρα τους (ακόμα κι από απορία), δΓιαβάζοντας τη συνέντευξη.
πού 'σαι, ρε αρ; νόμιζα στην κύπρο. με την 'ανόρθωση'. σε δΓιαβεβαιώ ότι, όταν έκανα λόγο για "αποτυχημένους", δεν εννοούσα τον ολυμπιακό πειραιώς. αυτός πέτυχε. να αποκλειστεί. (πετρίδης ίσον ενοχλητικός πΧια)
θενκς, φίλοι
Δημοσίευση σχολίου